zondag 27 juli 2014

Be You

Zondag, rustdag... tenminste normaal gesproken.
Het was vandaag niet heel erg warm, dus ik heb alle ramen binnen en buiten gezeemd.
We kunnen weer naar buiten kijken, al zitten de eerste vingers en hondenneuzen alweer op de schuifpui, maar geloof me... hij was echt schoon!

Net even de schets die ik bij Cards & Scrap zag afgemaakt met allemaal leuk, nieuw speelgoed uit de Stampin' Up! catalogus.



Ik heb DSP gebruikt uit de paperstack All Bloom, uit Blackberry Bliss papier heb ik een On Film frame gestanst, het vel daarachter is gestempeld met wat kleinere stempels uit de Flower Patch stempelset.
De grote bloem en het sentiment komen ook uit deze set, is stiekum toch wel makkelijk je sentiment zo uit de losse hand stempelen. De bloem heb ik drie maal afgedrukt om vervolgens verhoogd op te plakken en is het ineens een flink boeket! De takjes heb ik even snel geponst met de Birdbuilder pons, ideaal!

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen bij de volgende challenges;
Cards en Scrap Challengeblog kaartenuitdaging #215 "schets"
MiekeLotte is challenging you "zomerboeket"

3 opmerkingen:

Marleen van der Most zei

Schitterend is deze kaart geworden Judith!
De bloem is prachtig.
Groetjes, Marleen

Aya zei

Mooi Kaartje, schitterende bloem.
Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You maken.
Lieve groetjes Aya

Marcella zei

Wat een geweldige mooie kaart
Prachtig die bloem er op .
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards & Scrap blog
Groetjes Marcella