zondag 29 juni 2014

You've got Strenght

Ik zit dit blogbericht nu te schrijven in de rust van Nederland - Mexico.
Wat is het er warm, wat hebben ze het daardoor zwaar...
Dit gaat nog een lange zit worden, manlief heeft al meermaals gezucht en diverse commentaren geleverd, het beloofd nog wat vanavond!

Gister zag ik op de Stampin' UP! facebook pagina een soortgelijk kaartje voorbij komen.
Ik vond hem geniaal en besloot hem te liften.
In mijn achterhoofd de perfecte kaart voor iemand die een strijd levert tegen een rot ziekte.
Maar als je zo de voetbal ziet, kunnen onze jongens ook wel een steuntje in de rug gebruiken.


Heb de nieuwe kleurtjes gebruikt, vanaf dinsdag eindelijk te bestellen!!!
Lost Lagoon (blauw) cardstock en inkt en Mossy Meadow (groen) lint, ze kleuren heerlijk samen
De confetti embosfolder van de Sale-A-Bration staat ook in de nieuwe catalogus, terecht, want hij is zo leuk, zo veelzijdig, zo speels, zo mijn favoriet!


Stampin' UP! zijn nieuwe Something to Say set en mini punch pack, heel veelzijdig! Ik vermoed stiekum dat deze set hier grijs gebruikt gaat worden, de bijbehorende punchset is ook zo leuk!
Maar ik hoor... We gaan weer beginnen, hoog tijd om op enter te drukken.
Fijne (voetbal)avond verder!


 


1 opmerking:

Anita Meijer zei

Prachtig Judith, heel mooi.
Liefs van Anita