vrijdag 13 juni 2014

WK-oranje

Vandaag de allereerste WK wedstrijd van Nederland!
Zijn jullie al een beetje in WK stemming?
Ik heb daarom maar eens een andere kleur cardstock gepakt als anders.
Ik koop mijn cardstock altijd in gemengde pakken bij Stampin' UP!
Zo heb ik alle kleurtjes op voorraad, maar die oranje - Tangerine Tango die blijft steeds liggen.
Dus hopen dat Nederland nog lang in Rio blijft dan plaats ik steeds op nieuw iets oranjes...


Ik heb eerst de locomotief gestempeld uit de nieuwe Stampin' UP! set Traveler, deze vervolgens gemaskert om daarna de achtergrond te stempelen.
Daarvoor heb ik Stampin' UP!'s Worldmap stempel gebruikt, hier wat Gorgeous Grunge spetters overheen voor een speelser effect.
Het sentiment knalt een beetje van de kaart af door de oranje achtergrond, maar op dagen als vandaag mag dat best!
Op naar de eerste overwinning voor Nederland (hoop ik).

Fijne (oranje) dag!

Geen opmerkingen: