zondag 15 juni 2014

Oh happy day


Gister was het niet alleen de eerste Demo dag voor mij, het was ook de verjaardag van Ellen.
Vriendinnetje en downline, dus daar moest even bij worden stilgestaan!
L? Ook hier natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!
Ik vind het ideaal dat alles matcht, op drukke momenten ideaal als je even niet zelf na hoeft te denken maar dat Stampin' UP! dat al voor mij heeft gedaan.
Ik heb gespeeld met Starburst Sayings en stansen, HAPPY en de celebrate met goud geembost voor een extra feestelijk effect.
Staat net even sjieker, maakt het kaartje net even meer af!
Daarnaast moest ik gewoon goud gebruiken op Ellen haar kaart, onlangs ontving ik van haar namelijk een zilveren kaart om mij te feliciteren met mijn promotie bij Stampin' UP!
Vervolgens kwam wel de reactie... Ik moest voorlopig nog maar geen goud worden want die kleur was ellendig op kaarten.
Nou... valt best wel mee toch?!

Fijne avond!

2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ik vind hem heel mooi geworden Judith, top.
Liefs van Anita

Journaal Rozendaal zei

Supermooi kaartje! Perfecte kleuren bij elkaar en een mooie uitvoering.