vrijdag 6 juni 2014

Nieuw speelgoed

Sorry dames dat het hier zo stil was.
Was een doenig weekje!
Diverse bestellingen de deur uit en dan al het gewone nog.
Gister had ik een speeldate bij Ellen om nieuw speelgoed uit te testen!



Onze reep inspiratie in het midden van heel veel moois! Want dat is toch wel het aller, allerleukste van demo zijn bij Stampin' UP! om als allereerste met al dat moois te spelen.
Nu hadden we gister de grootste lol, gegierd van het lachen maar door al dat nieuws spontaan een gebrek aan inspiratie (aaaaaaaaaaaah waar is mijn inspiratie nou!!!)
Erg frustrerend maar dat mocht de pret niet drukken.

In het midden liggen Stampin' UP! blendabilities markers, alcoholmarkers, blendies aan het eind van de avond omdat we steeds over al die lettergrepen struikelen.
De dop moet even inkomen, die vond ik wat stroef gaan, maar wat kleurt dat fijn!
Ik kan het zelf alleen met Spectrums vergelijken, maar deze werken fijner, de tip is flexibel en erg fijntjes waardoor dunne lijntjes of details geen probleem zijn.
Ook bloeden kleuren niet door, dus hoef je daar geen rekening mee te houden, gewoon kleuren tot de rand.
Nu ben ik niet de beste kleurder ter wereld, gister helemaal niet was spelen, testen, kijken...
En dan nog vergeten om het kleur resultaat onder de andere kant van de dop  werkt, wordt ongetwijfeld vervolgd.

foto van Ellen Mol-Jongerling.

Dit was uiteindelijk Ellen haar bloem, die van mij was het plaatsen nog niet waard.
Maar er komt nog meer...
Nu eerst koffie!!!

Fijn zonnig weekend!

Geen opmerkingen: