zondag 8 juni 2014

Liefste Papa

Volgende week zondag is het alweer vaderdag...
Ik ben al druk aan het brainstormen voor het idee voor Eva,
want een knutsel is natuurlijk het allerleukste!

Nu hebben we mijn ouders met moederdag ook gelijk het vaderdag cadeautje gegeven,
ze hebben een heerlijk bankje gekregen voor in de tuin.
Maarja, om nu met lege handen aan te komen staat ook zo stom.
Dus ik heb, niet erg orgineel een BEER-card gecased.
Nu nog een fles Chouffe bier en vaderdag kan voor mijn vader alvast beginnen!


Naast wat cirkel ponsen en dies van Stampin' UP! is ook het cardstock van SU.
En, had jij hem al gespot?! Een nieuw paperstackje! Ik ben er dol op, klein, handzaam en prachtige designs, 48 sheets voor slechts € 8,50.
Ze staan in de nieuwe catalogus, ik heb Moonlight gebruikt maar zijn broertje All Abloom gaat er vanaf 1 juli ook komen!
Ik was van de laatste designer stack fan, maar deze Moonlight... Deze overtreft hem!
Je zult de volgende papiertjes dus nog wel veel vaker tegenkomen.



Ik wil mijn BEER-card graag mee laten doen bij het Kaartjes-Inspiratie Challenge Blog #35 Vaderdag

Fijne avond!

ps. dinsdag bestel ik weer, heb je nog wensen uit de voorjaars catalogus? Of van de retired lijsten? Geef ze nog door (uiterlijk tot dinsdag 10 uur) daarna bestel ik!

3 opmerkingen:

Kimmie zei

Hallo Judith,

Wat een leuke model kaart!
Denk dat je vader daar wel blij van zal worden.

Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

XXX Kim

Creaine zei

Mooi hoor! Dankjewel voor je bijdrage bij de challenge bij KIC.
groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

ann van dijk zei

Dat is een hele mooie vaderdagskaart geworden!!!
Liefs Anneke