donderdag 19 juni 2014

Kerst week #25


Eindelijk heb ik de smaak weer te pakken.
En ook deze week weer een kerstkaartje van mij!
Moet ook wel want ik loop heel wat weekjes achter...
Wellicht wordt het stiekum tijd voor elke week twee kerstkaarten...
We gaan het beleven!



Ik heb voor deze kaart Stampin' UP! Festive Flurry stempelset en dies gebruikt.
Deze is zo mooi, dat er verder weinig nodig is, de tekst komt uit de set Joyful Christmas en heb ik ingekleurd met markers, waardoor de begin of hoofdletter net een andere kleur hebben.
Is net ff speelser, verder vond ik het geheel te wit dus met smokey slate inkt wat Gorgeous Grunge spetters aangebracht. Een lintje en een beetje bling... Ik zeg op naar de volgende kerstkaart!

Fijne dag!

2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Alweer een kaartje klaar !! gaat goed zo, we zijn al weer bijna op de helft..mooi zo'n kerstkaart in het wit, leuke tekst..zal ik je in de leeslijst plaatsen van het 52 weeks of ..blog?? Liefs Ans

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kerstkaart Judith, ik vind hem super
Liefs van Anita