donderdag 12 juni 2014

Kerst week #24

Ik heb onlangs mezelf getrakteerd op de Expression Thinlits van Stampin' UP!
Had er spijt van dat ik ze niet had gekocht toen ze in de catalogus stonden.
Maar nu stonden ze in het Clearance Rack, de uitverkoophoek van Stampin' UP! voor een superleuk prijsje.
Hoog tijd om er dus mee te spelen.


Het Cherry Cobbler cardstock heb ik geembost met de Mosaic embosfolder.
Wat scraprestjes als feestelijke bannertjes en uiteraardd pontificaal die thinlit, ik vind hem gaaf, jij?!
Ik ga nog even aan de freubel, had nog een laatste moment dingetje bedacht voor het Stampin' UP! Regional Event in Houten... Maarja, moet het nog wel even klaar spelen.

Fijne dag!

2 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Ja hij is heel leuk! Ik ga nog eens snuffelen in het uitverkoop rek, gisteren ook al eens gedaan, maar niet gezien. Leuk lettertype is het, en verder heeft je kerstkaartje niet veel meer nodig. Succes met je swapjes maken voor het event....altijd op het laatste moment, dan krijg je de ideetjes! Groetjes, Ingrid.

Anita Meijer zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Judith, heel mooi.
Liefs van Anita