dinsdag 17 juni 2014

Demo dag in Houten

Afgelopen zaterdag was er een demodag van Stampin' UP! in Houten.
Met een knoop in mijn maag heen, want stiekum vond ik het toch wel erg spannend.
Gelukkig zat het verkeer mee en ben ik, jaja, maar 1 keer verkeerd gereden.
Eenmaal in Houten begeef je je tussen 160 andere demo's, man en vrouwen!
Een groot kippenhok vol enthousiaste mensen!

Foto: Vandaag tijdens de Regional in Houten vieren we samen met 160 Demo's dat we eindelijk live zijn gegaan met onze Nederlandstalige Facebook pagina. JIHOOOEEEEEE!!!             Wordt vrienden met deze Stampin' Up! Facebook pagina en 'Spread the word'!

Swappen is een van de dingen die men doet bij Stampin' UP! zodra je aan het swappen bent geslagen vergeet je spontaan hoeveel bloed, zweet en tranen jouw swaps hebben gekost en ben je zo blij als een klein kind met een doos vol swapjes, want het zijn echt net kleine cadeautjes.
Het is dat ik in oktober pas jarig ben... Maar het voelde wel erg jarig!
Een van de grootse aankondigingen zaterdag, buiten nieuw speelgoed om, was....

Wij als klein kikkerlandje maken een Amerikaans bedrijf gewoon stiekem steeds iets Hollandser!
Want ook de tweede Nederlandse (hostess)set is uit!


Heb je vragen, wil je meer info, mail!

Het toppunt was denk het podium, en oh oh, wat ben ik toch geen podium mens.
Al weken speculeren Marielle, van stampin.nl, en ik over de mogelijkheden dat wij dat podium zouden halen.
Aan mijn tafel grote hilariteit alom toen Mariƫlle er al stond en toen ook nog eens mijn naam werd geroepen!
Ondanks dat je weet dat de kans bestaat... Is het toch wel even schrikken!
Maar daar stonden Mar en ik samen op het podium voor meeste downlines.
Best speciaal om dit te delen met een teammaatje, maar dat podium,
als ik eraan terugdenk krijg ik er nog de kriebels van!

Ik ga lekker met hond en dochterlief naar buiten, fijne middag!

Geen opmerkingen: