maandag 30 juni 2014

Bijna...

Bijna gaan ze trouwen de ouders van een vriendje van Eva,
op Facebook word er al druk afgeteld en daarmee is de trend op de peuterspeelzaal rond het aftellen gezet.
Aftellen tot de bevalling, aftellen tot de trouwerij en aftellen tot de nieuwe catalogus!
Maar morgen is het eindelijk zover!


Ik heb al wat Sneakpeek producten uit deze catalogus in de kast staan.
En na de vakantie ook weer inspiratie! Ook wel erg fijn, want die was de laatste tijd ver te zoeken.
Dat is soms het nadeel van demo zijn, je hebt namelijk het voorrecht om al die nieuwe producten al te zien, maarja... Dan wil ik er natuurlijk ook gelijk mee spelen!
Ik ben stiekum aan het goochelen voor een trouwkaartje voor de ouders van Milan.


De nieuwe InColor inkten gebruikt en wederom de Something to Say set, maar toen ik bezig was vond ik hem al wat stijfjes...
Het is een leuk kaartje, maar hij is het net niet...
Inmiddels is de verbeterde trouwkaart al af, deze komt voorbij na de trouwdag, just in case...
Zo lullig als hij eerder online word gezien namelijk.


Over online gezien worden... Morgen vind je hier online de nieuwe catalogus!

Tot morgen!

Geen opmerkingen: