maandag 9 juni 2014

Baby Prints meets Hamburgerbox

Stampin' UP! Baby Prints de set die mijn hart heeft gestolen.
De set die me elke keer weer laat terug denken aan die ene echo van dat voetje van Eva.
Het is gewoon set de set die je absoluut moet hebben!
Hij staat op de retired lijst en is voor slechts € 18,87 clear/ez mounted te bestellen.
Uiteraard krijg je bij je bestelling ook gelijk de spiksplinternieuwe catalogus!
Dus heb jij Baby Prints nog niet, bestel hem dan nu, voor het te laat is!

Zaterdag is een vriendin van mijn zusje getrouwd, dus de trouwfoto's worden op FaceBook om je oren gegooid.
Tijd voor something old and something new....
Baby Prints en de nieuwe Hamburger Bigz van Stampin' UP!
Voor deze die heb je eigenlijk een lange snijplaat nodig, die was ik uiteraard vergeten, je bent blond of je bent het niet... Maar met twee lossen platen achter elkaar lukt het ook prima!






Aan de binnenzijde heb ik met Strawberry Slush inkt een handje uit de Baby Prints afgedrukt.
Het sentiment en het kleine hartje komt uit een nieuwe set Something to Say.
Paar leuke schoentjes of sokjes, of misschien zelfs een doodgewone cadeau kaart en je hebt een leuk kraamcadeautje...
Straks ook maar alvast een blauwe variant maken!

3 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Een erg schattig doosje is dit Judith, en je hebt gelijk het is een hele leuke stempels, maar ik heb al zoveel babystempels die leuk zijn,dus toch verstandig geweest en hem niet besteld. Groetjes, Ingrid.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat superleuk is dit, prachtig doosje, mooi afgewerkt en zó schattig het handje in de binnenkant....MOOI..liefs Ans

Anita Meijer zei

Echt superschattig Judith, ziet er weer helemaal toppie uit.
Liefs van Anita