dinsdag 20 mei 2014

Soms

Soms heb je van die dagen.
Morgen is er daar 1 van... 21 mei 2013 werd mijn Oma 100
We grapten op het feest nog tegen iedereen volgend jaar 101, weer feest!
Helaas besloot het lot anders en moeten we Oma inmiddels alweer een tijdje missen.
Nu ben ik helemaal niet zo sentimenteel aangelegd,
maar met moederdag had ik ook al zoiets van goh wat gek, het hoeft niet meer.
En normaal 21 mei altijd dubbele verjaardag, Oma en mijn schoonmoeder,
dit jaar voor het eerst alles ff anders.
Even wennen...
Gelukkig is er prachtweer voorspeld, dus ze laat in ieder geval de zon voor ons schijnen.


Om toch een beetje in de emo-sferen te blijven heb ik een condoleancekaart gemaakt met mijn favo kleur smokey slate en de Stampin' UP! stempelset Wetlands. Zo mooi, zo sereen... Prachtige set!


Fijne, zonnige dag gewenst!


2 opmerkingen:

Crejabeja zei

Sterkte , ik vind je kaart erg stijl vol .

Margaret zei

Meid hou je haaks vandaag! Ik denk aan je xx