dinsdag 27 mei 2014

Oh Happy Day

In Stampin' UP!'s voorjaar/zomer catalogus stond de set Starbust Sayings met bijpassende dies.
De dies hebben absoluut mijn hart veroverd,
want wat is een kartelrandje leuk en speels!
Ik heb er al heel wat meegespeeld, dus er komt nog veel meer voorbij.


Ik ga hier wat doen, een druilerige regenmiddag. Maarja, heb liever dat het nu regent, Eva gaat met hemelvaart kamperen met de Caravan met Opa & Oma, ze telt haast de secondes af....
En tja bij kamperen is een beetje mooi weer mooi meegenomen!

Morgen weer nieuwe (hopelijk zonnige) Weekly Deals!

1 opmerking:

Ingrid Reyners zei

Leuk kaartje, en inderdaad leuke stempel met bijpassende dies. Ik heb lang getwijfeld over de aanschaf ervan, want ik zie er zoveel moois van voorbij komen. Maar uiteindelijk heb ik het niet gedaan. tja de geldboom is een keer leeg he?? (lol) Lieve groetjes, Ingrid.