zaterdag 24 mei 2014

Mannenkaart

Onlangs is er een nieuwe groep op facebook aangemaakt,
speciaal voor mannenkaarten!
Echt super wat een idee, ik vind het soms echt een ramp,
maar als ik soms dingen voorbij zie komen... Ik denk vast veel te moeilijk!


Ik heb gespeeld met diverse Stampin' UP! speeltjes, waaronder cardstock, baked brown sugar inkt, Stampin' UP! Perfect Pennants stempel set en de Starburst die voor de kleinste cirkel, de gewone circle stans gebruikt voor de grootste cirkel. De banner pons en Bannerblast stempels gebruikt voor een leuke finishing touch.
Het geemboste deel bewerkt met gesso, voor een iet wat ruigere look.
Kortom, heel veel SU op een klein kaartje!

Ik wil dit kaartje graag meelaten doen aan challenge #42 bij SU-per challenges "mannenkaart"

Fijn weekend!



4 opmerkingen:

Cinderella zei

Leuke mannenkaart Judith
en ik ga eens kijken op het mannensite
Liefs en creatiefs en
een fijne zondag
Cinderella

Anita Meijer zei

Wat een supermooie mannenkaart Judith, top.
Liefs van Anita

Hélène den Breejen zei

Het "spelen" met je SU spulletjes is goed gelukt ;-) Stoere mannenkaart.
Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenge.

Groetjes Hélène

Carine Kuin zei

Het spelen met de SU spullen gaat je inderdaad goed af :) Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge!
Groetjes, Carine