donderdag 8 mei 2014

Hieperdepieeeeeep

Hieperdepieeeeeeeeeeeeep hoera!
Vandaag wordt mijn vriendinnetje Margaret weer 18!
Op visite, met een prachtig knutselcadeautje en een mooie kaart dus!




Ik heb voor deze kaart weer met een hele hoop leuke Stampin' UP! speeltjes gespeeld, waaronder de scalloped tagtopper om die leuke kaartsluiting te creëren. De prachtige bloem komt uit de Happy Watercolor set en heb ik gekleurd met behulp van de blenderpen de rode blaadjes zijn met Real Red gekleurd, het groen is een marker (gumbal green).
Vind het watereffect wat je creëert met behulp van de blenderpen geweldig, kleuren was nog nooit zo makkelijk!
Uiteraard een nederlands sentimentje, uitgeponst met de wordwindow pons, zo makkelijk!
Verhoogt opgeplakt en kleine brads die hem afmaken.
Ik zeg geslaagd, benieuwd wat Margaret er van vind en uiteraard wat jullie ervan vinden! 

Fijne dag!

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je vriendinnetje Judith, heel erg mooi.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Prachtige kaart heb je gemaakt mooie kleuren en de -flapjes--die zijn toch leuk..liefs Ans

Margaret zei

Hoi Lieverd,
In het echt is de kaart nog veel mooier!! Ik heb hem nog steeds staan, vind het nog maar niks om hem weg te halen. Leuk dat je ff kwam buurten op m'n verjaardag en wat een lol had je meissie! Heb van haar genoten. xxx Margaret