donderdag 1 mei 2014

Everything Swirl...

Eigenlijk is het kerstkaarten donderdag, maar uh.... geen kerstkaartje, sorry!
Druk, druk, druk en daar tussendoor heerlijk genietend van de meivakantie.
Eva vond haar ontbijtje gister bij de Ikea helemaal geweldig, voor een euro een groot feest!
Soms zijn die simpele dingen, het allerleukste!

Ik ben verliefd... Verliefd op deze prachtige swirl uit Stampin' UP! Everything Eleanor.
Al zo lang vind ik hem zo geweldig, maar eigenlijk alleen die swirl, die ene hele mooie prachtige beeldschone swirl. Rest is zo bloemerig, zo vintage, zo niet mij.
Gelukkig voor mij heeft mijn vriendinnetje hem wel, dus daar heerlijk spelen met deze prachtige swirl!
Naast een prachtige swirl, wat spetters van de Gorgeous Grunge en een sentiment uit de Label Love set heb je weinig nodig.
Zowel inkt als cardstock is van Stampin' UP! Rich Razzleberrie, blijf het geweldig mooi vinden dat alles matched! Dat is toch wel zo handig!


Morgen gaat er een speciale moederdag bestelling uit, heb je nog wensen geef ze snel door!

Fijne dag!


1 opmerking:

Anita Meijer zei

Prachtige kaart Judith, heel mooi.
Liefs van Anita