donderdag 15 mei 2014

Create Ruffleeeeeee

Gister stonden er in Stampin' UP!s Weekly Deal die mooie ruffle lintjes, voor een super prijsje!
Ik heb ze heel lang weerstaan, tot...
Tja als je ze eenmaal hebt gezien, ermee hebt gewerkt dan wil je ze gewoon ook!
Het geeft soms net die finishing touch die nodig is.
Zo ook hier...


Heerlijk met mijn favo kleurtjes gewerkt van de In Colors 2013-2015, Coastal Cabana (blauw) en Strawberrie Slush (roze) matchen geweldig met elkaar. Ook het ruffletje is Strawberrie Slush en geeft net die finishing touch.
De stempels komen ui Stampin' UP! Create a Cupcake en matchende pons, ideaal. In een pons een superleuk effect!
De achtergrond is geembost met Perfect Polkadot, dat blijft toch een van mijn favo embosfolders.

Hebben jullie nog favo dingen, waar je echt niet zonder kunt?

Nou ik ga even van mijn kindloze 2 uurtjes genieten, lees stofzuigen, dweilen etc. etc. etc.

Fijne dag!


Geen opmerkingen: