vrijdag 16 mei 2014

Boaz

Onlangs beviel mijn achterbuurmeisje van vroeger van haar tweede kindje, Boaz.
Toen het geboortekaartje op de mat viel, had ik zoiets en nu in het thema blijven....
Gezien Linda mij gister al een berichtje stuurde om te bedanken voor het gave kaartje,
denk ik stiekum dat de missie geslaagd is!

En wat vinden jullie?
Ik heb wederom Stampin' UP! Sale-A-Bration set Bannerblast gebruikt, de letters komen uit Stampin' UP! occasion alphabet en heb ik ingekleurd met een marker om alleen de letter afgedrukt te krijgen.
Gorgeous Grunge kon natuurlijk niet ontbreken! Het snorretje is een stans van memorybox, maar als ik goed heb gespiekt bij onze Amerikaanse collega's zou het zomaar zo kunnen zijn dat er een heuze Stampin' UP! snor aankomt.
De binnenkant heb ik aangekleed met mijn all time favorite, de Baby Prints set, ik kan niet zonder.

Linda en Tim, heel veel geluk met jullie nieuwste aanwinst, Boaz!

Fijn, zonnig weekend allemaal!

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen aan de uitdaging bij
EHIC (een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog) "Babykaartje"

4 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Leuke kaart heel fijn dat je mee doet bij EHI.
liefs Wilma

Margot zei

Superleuke eigenwijze kaart!

Anita Meijer zei

Prachtig Judith, heel erg mooi.
Liefs van Anita

Josje zei

Dat is weer eens iets heel anders mooi gemaakt.
Fijn dat je meedoet bij EHI