zaterdag 10 mei 2014

Baby

Ik voel me stiekum een beetje schuldig,
want ik verwaarloos mijn blog deze mei-vakantie behoorlijk.
En dat terwijl het geweldig freubelweer is, want tjongejonge wat een regen valt er en is er de afgelopen dagen gevallen!
Je zou toch haast gaan denken dat de regen een keer op is.
Maar helaas.... Voorlopig valt er nog genoeg.

Eigenlijk moet ik het konijnhok verplaatsen, hij staat nu beneden in de tuin en ik wil hem boven op ons bankirai terras, daarnaast moet hij kant en klaar staan.
Want morgenmiddag gaan we naar de fokker van onze binnenshuis pantoffel (nederlandse hangoordwergkonijn) voor een nieuwe.
Nu Lizzy, Kenzo en Snuggles er niet meer zijn is het stil, leeg...
Dus we gaan eens kijken en uiteraard heerlijk knuffelen!

Gister viel hier ook het geboortekaartje van Boaz op de deurmat.
Dus ik moet nog even aan de freubel om iets bijpassends te maken in de stijl van het kaartje.
Maar bedacht me dat ik wel een geboortekaartje had gemaakt maar jullie nog niet had geshowd.
Bij deze dus....





Smokey Slate, ik blijf het een geweldige kleur vinden voor eigenlijk elke gelegenheid.
Stampin' UP! prachtige Morning Post alfabet gebruikt, de vlaggetjes komen van de Banner Blast set van afgelopen Sale-A-Bration.
Nou, ik kruip lekker op de bank die dochter en manlief, ze zitten heel schattig op de bank onder een dekentje Ice Age 2 te kijken.
Fijn weekend allemaal en voor de Mama's, hopelijk mogen jullie morgen allemaal uitslapen, fijne moederdag!




Ps. maandag bestel ik weer, heb je nog wensen, geef ze door!

1 opmerking:

Anita Meijer zei

Wat een superlief en mooi babykaartje heb je gemaakt Judith, top en veel plezier met het halen van jullie nieuwe konijn.
Liefs van Anita