zaterdag 19 april 2014

Worth

Onlangs zag ik bij een collega Stampin' UP! demo de geweldige stempel, Worth the wait.
Vond de schildpad zo ontzettend schattig!
Je raad het vast wel, die moest en zou ik ook hebben, dus inmiddels is mijn collectie zogenoemde "baby" stempels weer uitgebreid. Dus kom maar op met een babyboom, ik ben er klaar voor!




Ik heb voor dit kaartje met Stampin' UP! thinlit circle gespeeld, Ellen is hem vergeten mee te nemen, dus hij komt vast nog meer voorbij. De chevrons zijn stansjes die als extraatje bij de thinlit komen, superleuk!
Design papier komt uit het paperstackje uit de Seasonal, ben alweer met de derde bezig volgens mij.
Ideaal formaatje dat ik tenminste durf te gebruiken, want anders vind ik het zo zonde.
De stempel heb ik twee maal afgedrukt, uitgeponst en verhoogt opgeplakt, vervolgens de schild van de schildpad met gumball green afgedrukt. Zo creeerde ik mijn eigen Dollie uit de televisieserie "Boes". Best een cutie geworden toch?!

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen aan challenge #37 bij SU-per Challenges "geboorte" .


Verder wens ik jullie hele fijne, zonnige paasdagen! Succes met het zoeken van alle eieren die de Paashaas heeft verstopt.

4 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Leuk zijn ze he, die thinlits! De schildpad is ook erg schattig! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

Anita Meijer zei

Hij is inderdaad superschattig en leuk en dat is je kaart ook Judith, top.
Liefs van Anita

Yvonne zei

Leuke kaart geworden! Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groeten, Yvonne

Gonny van der Ruijt zei

Ik kan je niet helpen met de babyboom maar je kaartje is een schatje. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny