dinsdag 22 april 2014

Wetlands

Fijne Paasdagen achter de rug? Wat was het zaterdag en zondag mooi weer he!?
De nodige vitamine D weer opgedaan in de duinen tijdens het speuren naar eitjes!

Al tijden vind ik Stampin' UP! Wetlands een geweldig mooie set.


Na heel lang wikken en wegen, had ik hem pas in mijn handen want Ellen had hem meegebracht.
En tja, hij is toch echt geweldig mooi, zou ik hem gebruiken? Zou ik dan toch?!?
Ruim een week later stond UPS hier voor de deur en had ik ook eindelijk mijn Stampin' UP! Wetlands.
Ondanks heel veel ideeen staat hij voor nu nog nieuw in mijn dvd-rek, het ontbrak even aan tijd.
Gelukkig kan ik jullie wel het kaartje laten zien die ik met Ellen haar set heb gemaakt.



Nu snel een rondje boodschappen doen voordat Eva alweer uit school gehaald moet worden.
Fijne dag vandaag!

Morgen weer nieuwe Weekly Deals

Geen opmerkingen: