woensdag 16 april 2014

Weekly Deals 2

Stiekum gisteravond met een kleine kriebel in mijn buik naar bed.
Wetende dat vandaag weer een nieuwe Stampin' UP! WEEKLY DEALS online zouden staan.
Zou daar iets in staan wat ik net heb besteld? Zou daar instaan wat ik al heel lang op mijn lijstje heb staan?! Ik ben zo verrekte nieuwsgierig altijd!!!


Deze WEEKLY DEALS zijn goed gevuld met prachtig mooi papier, Design Series Paper en het prachtige Silver Glimmer Paper. Heel mooi glitterpapier, wat op papier glittert en niet op de grond zoals ik helaas wel van andere merken ben gewend.



sterren en hartjes zijn uit het prachtige glimmer papier geponst


Genoeg keuzes denk ik! Speciaal om mij te plagen hebben ze er een Stampin' Wheel ingezet denk ik #lol

De Weekly Deals en al het andere moois wat Stampin' UP! te bieden heeft bestel ik 21 april, geef je wensen tijdig door.

Ook is er een hoop nieuws in Stampin' UP! land, facebook ontplofte gister zowat met de aankondiging van de samenwerking met Project Life!
Breng het beste van elkaar naar boven en voeg het samen....
Ben heel benieuwd, zou ik dan ook overstag gaan?! Want een scrapper ben ik niet. Nog eventjes geduld... Want in de nieuwe catalogus zal het allemaal staan!

Geen opmerkingen: