zaterdag 12 april 2014

Thank You

Afgelopen donderdag kwam Hanna hier, Hanna wilde kennis maken met Stampin' UP!
Nou, dat kan! Had eerst dit kaartje gemaakt, maar na het sentiment bedacht ik me dat Hanna had geschreven dat ze geen engels sprak.
Dus heb ik vervolgens nog een nederlandse variant gemaakt.
Ik vind het een uitkomst zoals alle kleuren bij elkaar passen!


Hanna vond eigenlijk alles wel mooi, buiten een kaart heb ik heat embossing laten zien.
Ik blijf het net toveren vinden.
Dat ik mijn Hardwood stempel liet zien kreeg ik te horen dat deze niet mooi was.
Tot... Tot ik hem tevoorschijn toverde met panpanstel.
Ik geloof stiekem dat ik iemand met het SU-virus heb besmet!
Maar wat is het heerlijk om iemand enthousiast te zien worden van jouw hobby!

Hebben jullie de Weekly Deals al gezien? Neem anders snel een kijkje, maandagavond bestel ik!

Vandaag zou een collega demo komen om een canvas workshop te geven, helaas hield haar auto er gistermiddag mee op en gaat mijn kleine feestje niet door.
Echter wel een heerlijke ikke dag, dus zo lekker aan de stempel al dan niet op canvas.

Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen: