dinsdag 15 april 2014

Petal Parade

Toen was het ineens alweer dinsdag, gister weer een bestelling geplaatst bij Stampin' UP! met de allereerste Weekly Deals.
Nu is het afwachten op morgen, wat zal er morgen in de Weekly Deals staan?!

Voor nu een kaartje met de Petal Parade set van Stampin' UP! uit de laatste Sale-A-Bration.
Een geweldige set voor onder andere het maken van inpakpapier, volgens mij is dit zelfs de eerste keer dat ik er een kaartje mee maak. Ja ik weet het, schandalig...
Op verzoek had Ellen voor mij Daffodil Delight inkt van Stampin' UP! mee, deze is echt prachtig geel! Had dit kaartje op pinterest gezien, zwarte Archival en gele Daffodil Delight, geweldige combi!
Het sentiment komt uit Stampin' UP! set Sassy Salutations, blijf het een geweldig speels lettertype vinden en pak hem dan ook regelmatig.


Ik ga hier nog gauw wat klusjes doen, voor ik het weet is het alweer 11 uur en is Eva weer klaar met school.
Hoop jullie morgen te kunnen verblijden met geweldige Weekly Deals, tot morgen!

2 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

He Judith wat heb je een leuke kaart gemaakt met de stempel Petal Parade, ik was ook erg onder de indruk met wat je er allemaal mee kan maken. super! Groetjes, Ingrid.

Anita Meijer zei

Je kaart is weer prachtig Judith, heel mooi.
Liefs van Anita