donderdag 17 april 2014

Nothern Flurry embossingfolder

Het fijne aan vriendinnen met dezelfde hobby is dat je van elkaar kunt lenen.
Zo leende ik deze prachtige Stampin' UP! embossing folder Nothern Flurry van Ellen.
Toen mijn cardstock uit de big shot rolde... Was ik eigenlijk al klaar, want zo simpel en zo verschrikkelijk mooi!
Wat rhinestones en dazzling details, glitterlijm, en je bent gewoon klaar.
Er hoefde alleen nog maar een mooi sentimentje op worden gestempeld.



Gaaf toch!?

Ik wil dit simpele kaart graag meelaten doen aan de challenge bij Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten Challengeblog  "Kerst"

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Prachtig Judith, ziet er weer super uit.
Liefs van Anita

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart Judith, heel stijlvol. Fijn dat je mee doet bij EHI, veel succes.
liefs Wilma

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kerstkaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Josje zei

Ziet er super mooi uit
Fijn dat je meedoet bij EHI
Fijne paasdagen

Pien Puk zei

Hallo Judith,

Via EHIC bij je terecht gekomen, wat een leuke kerstkaart.
Je hebt me gelijk weer op ideeën gebracht :)

Groetjes Ina