dinsdag 8 april 2014

Make a Wish

Van het weekend spijtig genoeg twee rouwkaarten gemaakt, eentje vond ik zo moeilijk!
Soms horen ze erbij, maar een was van een stilgeboren engeltje.
Wat lijkt me dat erg, heb er ook geen woorden voor, alleen een kaartje en heel veel liefde en kracht voor de ouders en grote broer met het verwerken van dit verlies.


Gisteravond een rondje door blogland toen ik de SU-per challenges tegen het lijf liep.
Voor de challenge heb ik een vrolijk verjaardagskaartje van gemaakt!

De strook muzieknoten is officieel een Stampin' Wheel, echter kan ik daar totaal niet mee overweg, zal ongetwijfeld iets blonds zijn.
Maar ik heb mijn wiel dus uit elkaar gehaald en gemount, met behulp van de stempelliniaal is het appeltje eitje!

Volg jij mij al op facebook?! Ik verloot daar een superleuke candy, neem hier snel een kijkje!



Ik ga hier de keuken in, samen met dochterlief Maya de Bij cakejes bakken, want weer om buiten te spelen is het vandaag echt niet.
Al die regen die gister was voorspeld valt volgens mij vandaag...

3 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Wat mooi Judith de kaart, het lijkt me ook moeilijk om met de wheel stempels overweg te gaan, daarom heb ik ze niet aangeschaft, je hebt er in ieder geval een goede oplossing voor gevonden. Super gedaan. groetjes, Ingrid.

Miranda Mols zei

Ik vind die wheel stempels het einde. Maar ieder zijn ding he. Ik vind dit kaartje weer beeldig. Wat een leuk idee, muzieknoten op een verjaardagskaart. Waarom kom ik daar niet op....

Mariska zei

Leuke kaart Judith, blauw en rood leuke combi! De wheel stamps zijn echt super om te gebruiken. Het is even wennen maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt, rol je er lekker op los ;) Leuk dat je meedeed bij SU-per Challenges.
Groetjes Mariska