zondag 13 april 2014

Hip Hip

Gister was eigenlijk workshopdag, maar het werd een stempeldagje.
Een bere gezellig stempeldagje met twee collega demonstratrices.
We hebben flink doorgewerkt, dus de komende tijd hoop ik jullie met regelmaat een leuk projectje te laten zien.
Aan de hand van een schets bij Scrap my Dream heb ik dit stoere mannenkaartje gemaakt,
echter niet meer stil gestaan bij de kleuren die gevraagd werden.
Kletsen en knutselen gaat prima samen, totdat ik er ook nog bij na moet denken.


De stempel op de banner is uit de nieuwste Stampin' UP! set, Hip Hip Hooray. Een geweldige leuke set voor beginnelingen maar ook de ervaren stempelaar kan er zich beslist mee uitleven.
Stampin' UP! Gorgeous Grunge kon uiteraard niet ontbreken, een paar simpele inktvlekken en voila.

Er komt de komende dagen nog meer leuks voorbij!
Mijn wensenlijst is uiteraard weer gegroeid na gister, want speelgoed van een ander...
Gelukkig voor mij, bestel ik maandagavond weer! Bestel jij ook?!

Naast de Weekly Deals kan er natuurlijk ook uit de actuele catalogus en seasonal besteld worden, maar ook het Clearance Rack, de uitverkoop hoek bij Stampin' UP! kan meebesteld worden.
Er staan nu prachtige linten in en erg mooi Design Papier, voor een koopje!
Neem een kijkje in het Clearance Rack en geef je eventuele wensen door. Dan kan je er volgend weekend al mee spelen!

1 opmerking:

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje weer Judith, heel mooi.
Liefs van Anita