donderdag 24 april 2014

Flurry, again

Ik zit dit berichtje woensdagavond al te typen,
Eva helpt Papa met de vaatwasser vullen dus die moet ik niet storen.
Zometeen ga ik naar Zwartewaal, stempelavondje bij Ellen!
En morgenochtend, nu dus... Komen er mannen de glasvezel naar binnen leggen.
Geen idee over ik al overstap op het glasvezelnetwerk, maar dat groene sprietje glasvezel voor de deur irriteert me mateloos, dus hup naar binnen met dat ding.
Ik zat dinsdagavond het net af te speuren, op zoek naar het idee voor de swap van 14 juni voor de demo-dag in Houten.
Er is gister een idee geboren, nu nog even een stempelsetje lenen bij Margaret.
Dus Mar, bij deze, ik kom wat lenen bij je!

Maar ik kwam bij Brandy's Cards op you tube ook weer een 10 cards in 20 minutes tegen, niet dat dat mijn ooit zal lukken, daar ben ik vrees ik veel te pietje precies voor.
Echter wel een mooi inspiratie momentje, waarvoor ik deze week weer uitwijk naar de prachtige set, Festive Flurry!




Stampin' UP! Festive Flurry heb ik met real red inkt op real red papier gestempeld. Verder alles uitgestanst met de bijbehorende dies, het zilveren papier is Stampin' UP! silver glimmer. In het echt veel mooier als op de foto en perfect om ook mooi te embossen!
Het sentiment komt uit Stampin' UP! Joyful Christmas, wellicht laat ik daar volgende week wel weer wat mee zien, en heb ik ingekleurd met de markers om zo de C een real red tintje te geven.
Beide sets zijn overigens nog steeds te bestellen en onmisbaar als het gaat om tijdloze kerstkaarten en decoraties!

Nouja, ik stap hier in de auto, op naar Ellen!

Doeidoei



1 opmerking:

Anita Meijer zei

Hahaha je lijkt mij wel, hier heeft ook maandenlang dat groene sprietje voor de deur gelegen, nou ja boven de grond uitstekend en is inmiddels ook aangelegd naar de meterkast. Moet ook nog zien of ik er gebruik van ga maken. Je kaart is weer prachtig, heel mooi.
Liefs van Anita