zaterdag 26 april 2014

Beterschap

Wat was het deze Koningsdag prachtig weer he!?
Hoop dat jullie je ook goed vermaakt hebben...
Dochterlief en ik zijn over de vrijmarkt geslenderd, na de nodige pruillippen en alsjebliefttttt mama, ging ik uiteindelijk overstag.
Onze prive speelgoedwinkel aan huis is uitbereid met een elektrische lopende band fabriek koekjes/figuurdruk ding van Play Doh en K3 rolschaatsers zoals Eva ze noemt.
Eva helemaal happy!
Rolschaatsen wordt nog flink oefenen al denkt ze zelf dat ze het prima kan,
maarja, dat denkt ze wel vaker.
 
Vorige week is mijn oom gedotterd na een hartinfarct, inmiddels al aardig aan het opknappen,
maar een kaartje mocht natuurlijk niet ontbreken.
Ik had onlangs van een vriendinnetje een nieuwe embossingfolder gehad, een zeldzame, want deze stenen muur komt bij de boekenvoordeel vandaan, mega slecht verkrijgbaar.
Waarschijnlijk omdat hij super gaaf is!
Ik heb Stampin' UP! smokey slate papier embost, het is zulk prachtig grijs papier, beetje gesso eroverheen voor een robuuste, mannelijke look.
Verder heb ik het sentiment uit Stampin' UP! stempelset Perfect Pennants gebruikt in combinatie met de matchende framelits, banners.
De cirkels komen uit Stampin' UP! stempelset Starburst en matchende framelits, deze geven de kaart net even dat speelse.





De envelop heb ik onder handen genomen met Gorgeous Grunge, echt de set van Stampin' UP! die wat mij betreft iedereen moet hebben, zo veelzijdig!
Als ik rood rubber grijs had kunnen stempelen, dan was deze set dat inmiddels allang geweest!

Hier is gister de meivakantie begonnen, hopelijk blijft het heerlijk weer.
Manlief heeft zelfs de eerste week vrij, dus misschien zit er voor mij wat extra hobbytijd in.
Maar bovenal, lekker tijd voor ons gezin, ik heb stug de kaartjes van de Efteling op de koelkast gehangen!
Eerst de dringende zaken regelen en dan tijd voor leuke dingen.

Fijn weekend verder.

ps. maandag gaat de volgende Weekly Deals de deur uit, heb je nog wensen, mail ze dan nog snel door.


2 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Het is toch altijd lastig om je kind te weerstaan, maar zeg nou zelf een vrijmarkt staat toch vol met spulletjes voor de kids en zeg nou maar steeds nee!Zo te zien is Eva er heel blij mee. Je kaart voor je oom is heel mooi gemaakt met een lekker stoer accentje en leuk dat Gesso er over heen. Groetjes, Ingrid.

Anita Meijer zei

Wat een superleuke foto van een trotse blije Eva met haar rolschaatsen, leuk. Gelukkig gaat het weer beterder met je oom en wat een schitterende kaart heb je voor hem gemaakt, heel mooi.
Liefs van Anita