dinsdag 18 maart 2014

Vivid Vases

Een hele tijd geleden kreeg ik een you tube update in mijn mailbox.
Daarin zat een filmpje van Brandi, een amerikaanse demo die een kaart liet zien met de Vivid Vases stempel.
Het idee zit al heel lang in mijn hoofd, vorige week heb ik hem eindelijk afgedrukt toen ik bij Margaret aan de stempel was. Echter vanmiddag pas afgemaakt....


De achtergrond is gestempeld met een kleur inkt en de geweldige stempel uit Happy Watercolor, zo leuk om je eigen achtergrond te maken!

Knutsels en Kadootjes challenge #10 "voorjaar"
Miekelotte is challenging you challenge #20 "designpapier"
Een hoop inspiratie scrapkaarten challengeblog "gebruik bloemen"

Er roept hier alweer een smurf over de babyfoon, tijd om af te gaan ronden.
Tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Aya zei

Schitterende kaart.
Heel mooi 'design'papier , prachtige kleuren, vooral mooi door het terugkomen in de vasen.
Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
Lieve groetjes Aya

Wil Frutsel zei

Mooie kaart, leuk dat je meedoet bij EHI, veel succes.
groetjes Wilma

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Judith, heel mooi vind ik hem.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Wat mooi gestempelt Judith! Gaaf! Groetjes Ingrid..

Dutchie Vera zei

Hallo Judith, prachtig gedaan; de bloemen springen er echt uit door de rust van de herhaling van het designpapier in de vazen. Hele lieve en mooie kaart, leuk dat je ook de envelop hebt gestempeld. Dank je wel dat je meedoet met Miekelotte is Challenging You. Groetjes, Vera DT Miekelotte

Monique zei

Hoi Judith, heel apart en heel mooi! Leuk hè je eigen achtergronden maken. Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes, Monique

Yvonne zei

Wow ik vind 'm super!!
XOXO Yvonne (DT Miekelotte)

GerJanneke zei

Gaaf kaartje heb je gemaakt! Leuk met al die vaasjes.Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en kadootjes.
GerJanne