dinsdag 4 maart 2014

Hup

Vandaag was het weer afleverdag van UPS,
mijn bestellingen stonden al voorbereid in tassen wachtend op aanvulling.
Helaas voor mij kwam UPS dus niet voordat Eva uit school kwam.
Maar op weg van school naar huis reed de wel bekende bus de straat in.
Dus Eva vooruit op haar step naar haar "Stampin Hup man".
Heel handig zo'n klein smurfje die het allemaal wel even regelt.
De bezorger vond het maar wat leuk zo'n klein bijdehandje,
Eva heeft zelfs der handtekening gezet voor het pakket, dus haar dag kon eigenlijk niet meer stuk.
Vervolgens de dozen naar binnen, uitsorteren, etiketten plakken en de auto volgooien.
Op naar de Mickey Mouse winkel!
Het DHL servicepunt hier vlakbij heeft een geweldige kinderspeeltafel met Mickey en Minie Mouse.
Het is voor Eva ook echt geen straf om mee te gaan, want na afloop mag ze ook altijd twee snoepjes uitkiezen.
Maarja, inmiddels lunchtijd, gierend van de honger en ach een zwakke moeder...
Dus na onze klus bij DHL zijn we doorgereden naar de Burger King.
Wat is dat toch leuk zo'n spontaan moeder-dochter uitje!
Eva heerlijk (en snel) gegeten en viel op weg terug in de auto al in slaap.
Dus die thuis lekker in bed gelegd.

Vervolgens heb ik op mijn gemak de Hip Hip Hooray kit bewonderd, want die had ik voor mezelf besteld.
Denk dat ik het maken van een mannenkaart hier makkelijk mee gedaan krijg!
Kon de set ook echt niet weer staan! Zo leuk!
Vanavond ongetwijfeld voetbal op tv, dus ik... Hip Hip Hooray!

1 opmerking:

Ingrid Reyners zei

Zo moeder zo dochter, hihi. Je hebt je dochter al aardig besmet met het SU-virus. Leuk om te lezen dat ze ook een actieve rol heeft in het verspreiden van de bestellingen. Ik ben heel benieuwd wat je met de kit gaat maken. ik zie het nog niet, dus ik kijk er naar uit. Groetjes, Ingrid.