zaterdag 29 maart 2014

Happy Birthday!

Op het moment dat dit blogbericht online verschijnt is het 29 maart,
de verjaardag van mijn mannetje!
Gefeliciteerd!
Maar dat niet alleen, ook de tweeling van Margaret is jarig, driedubbel feest de 29e!
Omdat we het dit jaar toevallig gelijktijdig vieren,
heb ik met Eva twee stoere jongenskaarten bij Levi en Natan in de bus gegooid.
Wat me er nu aan doet denken dat ik niks voor manlief heb gemaakt... Hmmz het staat me netjes.
Eva heeft gelukkig haar best gedaan om al onze cadeautjes vroegtijdig te verklappen of gewoon doodleuk aan Papa te geven.
Ach, weet ik dat alvast voor Sinterklaas, waar ik dus dingen niet meer moet verstoppen.

Ik had voor Levi en Natan 2 Minion kaartjes gemaakt, Eva vond ze erg leuk, maar dan in het roze....
Jongens gefeliciteerd!!!!


Ik stort me vandaag in elk geval op een gezellig dagje verjaardagsgedruis!

Vergeten jullie niet dat de Sale-A-Bration nu echt bijna op zijn einde loopt. Nog maar 3 dagen kan je profiteren en bij elke zestig euro een gratis product uitkiezen.
En daar zitten absolute toppers bij, uiteraard de mooie, veelzijdige banner blast stempelset en pons, maar ook petal parade, ik vind die geweldig op inpakpapier, zakjes, tasjes en zoveel meer.
Welke staat er nog bij jou op je verlanglijstje?!
Mail hem mij uiterlijk 30 maart door dan bestel ik de 31e voor de laatste maal tijdens deze geweldig leuke Sale-A-Bration periode!

Fijne, zonnige dag vandaag!

Geen opmerkingen: