donderdag 13 maart 2014

Flipped Flurry

Vanaf moment een dat ik Festive Flurry zag was ik verkocht, verliefd...
Op een grote roze sneeuwwolk!
Toch heb ik hem pas heel kort, want wat vond ik hem mooi, maar wat vond ik hem duur.
Tja... het is gewoon de waarheid.
Maar nu ik hem heb, stiekum toch wel spijt dat ik zolang heb gewacht.
Want hij is het beslist waard!
Ik heb er een flip kaart van gemaakt, blauw en zilveren metallic panpastel.
Denk dat ik er zo nog een aantal van ga maken, Eva is toch nog op de peuterspeelzaal.
Kerstkaarten hebben we immers nooit genoeg en ik loop alweer ff achter.

Nou, ik kruip nog even achter de tafel, voor ik het weet is het elf uur, tijd om weer op school te staan.
Fijne dag!


2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Schitterende kaart Judith, ik vind hem supermooi geworden.
Liefs van Anita

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Anja