zaterdag 22 maart 2014

A gift for Sale-A-Bration

Altijd al iets bij Stampin' UP! willen bestellen? Doe het nu!
De super actie bij Stampin' UP! nadert langzaamaan zijn einde, nog maar tot 31 maart Sale-a-Bration bij elke 60 euro een gratis cadeau!
Profiteer van de Sale-a-Bration en betaal geen verzendkosten* en maak ook nog eens kans op het winnen van de leuke heartfelt bannerset.
Ik heb bestellingen gepland voor 27 en 31 maart, geef jou bestelwensen door.
Bij vragen of info... stuur een mailtje, ik help je graag.



Woensdagavond had ik een workshop op het einde van de wereld, tenminste zo leek het.
Een lange, donkere weg over een dijk en op het bord stond zelf Engeland! Haha, maar eenmaal in 's Gravanzande aangeland ontmoette ik een heel leuk clubje meiden. Dit doosje gevuld met eitjes had ik voor de hostess gemaakt, chocola is immers altijd goed!
Er wordt door deze meiden regelmatig samen geknutseld en nu had ik drie projectjes voor hen bedacht, heb ze lekker aan het werk gezet. De nederlandse Sentimenten set was gelijk geliefd!
En dan hebben ze hem niet eens gebruikt!
Maar het was een geslaagd avondje, 's avonds weer erg laat naar huis over diezelfde enge dijk.
In het donker, vreemde weggetjes rijden is niet mijn favoriet, soms ben ik zo'n held achter het stuur.

Maar ik ga wat doen, zo meteen een buurt bijeenkomst onder het mom van NL-doet, eens kijken wat er voor Juud te doen valt!

Mocht je nog bestelwensen hebben, geef ze door!

Fijn weekend!

*verzenden gratis vanaf € 35,-

1 opmerking:

Anita Meijer zei

Wat superfijn dat de workshop goed is verlopen Judith en eh een held achter het stuur, nou ik ook niet hoor.
Liefs van Anita