zaterdag 22 februari 2014

Zoo Babies

Ik had van de week de stempelset Zoo Babies te logeren, terwijl hij op de tafel lag bleef hij maar lonken.... De set riep gewoon om geinkt te worden!
Ik ben begonnen met een neutraal geboortekaartje, ik vind de kleur smokey slate, zowel papier als inkt geweldig!




De Olifant van het kaartje heb ik ook terug laten komen op de envelop, geeft het net dat tikkeltje meer. Uiteraard mag het Nederlandse Sentiment uit de set Sentimenten niet ontbreken.
En de Banner Blast stempels en pons uit de Sale-A-Bration maken het geheel af.

Donderdag heb ik weer een bestelling gepland, bestel jij ook mee?

voorbeeldje......
Zoo Babies clear 26,95
Sentimenten clear 30,00 (ipv 35,95)
Smokey Slate inktpad 6,50
Banner Blast stempels (gratis vanaf 60,-)

Je betaald dus slechts 63,45 krijgt een gratis Sale-A-Bration product en de verzendkosten krijg je van mij cadeau!

Als jij je keuze hebt gemaakt, hoor ik het graag! Ik ga snel naar de bank... De ploegenachtervolging staat op punt van beginnen, zullen het weer twee gouden plakken worden?
Fijn weekend!

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Judith, heel mooi.
Liefs van Anita

Cinderella zei

Leuke babie kaart Judith
Alvast een hele fijne zondag
Liefs Cinderella

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Prachtig babykaart, ik hou wel van die grijze tinten en het olifantje is schattig..ik kreeg net een enthousiaste reactie van de ouders van Jairo, ze hebben het kaartje vandaag ontvangen en vinden het keileuk..liefs Ans ( missie geslaagd)