woensdag 5 februari 2014

Workshop

Vorige week woensdag begon ik mijn workshop met een heerlijk ijsje.
De echtgenoot van de hostess zette de dames lekker in het zonnetje,
inmiddels zijn we een week verder.
Bestellingen gedaan, verdeeld, verzonden en zometeen word de allerlaatste opgehaald.
Bij deze bestelling heb ik een extraatje gedaan, speciaal voor de echtgenoot, met initialen...





PROOST!!!

Na de eerste besteldrukte, kruip ik vanavond lekker achter mijn stempeltafel. Morgen komt ik weer als vanouds een rondje bloggen.
Want ik heb jullie afgelopen week ook een beetje verwaarloosd... Hoog tijd om het in te halen.
Maar nu eerst... Freubelen!!! Fijne avond!

3 opmerkingen:

Deborah zei

Oh, wauw, heel mooi gedaan!!!
Liefs, Deborah

Ingrid Reyners zei

Heel leuk gemaakt Judith, en wat fijn zeg dat de man van de hostess jullie zo fijn in de watten heeft gelegd. Groetjes, Ingrid.

Cinderella zei

Ziet er leuk uit
Liefs Cinderella