vrijdag 14 februari 2014

Valentijn

Eigenlijk doe ik er nooit zoveel aan, al die commercie, maar een knutsel project mag natuurlijk niet ontbreken.
Zo zag ik onlangs bij een collega een soort gelijk vaasje, echt geweldig!
Was gelijk verliefd, na mijn little box of love nu a little vase with love!




Ik heb voor dit vaasje Stampin' UP! Hearts a Flutter en matchende dies gebruikt, het grote hart gevuld met tekst (zie jij het nederlandse woordje?!?) en de kleine hartjes komen uit Language of Love.
Stiekem wel een erg leuke set! Ik vind veel te veel leuk, als het gaat om stempels ben ik net een hamster, maar ach, we hebben een geweldig leuke hobby toch!

Graag laat ik mijn Valentijnscreatie meedoen aan de volgende challenges;
Creative Cutting Challenges #37 Valentijn-Liefde-Vriendschap
Kaartjes-Inspiratie Challengesblog #26 Valentijn
Knutsels & Kadootjes #9 Alles mag
Miekelotte is challenging you #19 Hart

9 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Ik kan het ook best geloven dat je net een hamster bent hi hi. Maar dat is als je dicht bij het vuur zit, en is toch allemaal even leuk, en bruikbaar. Ach we zijn in ieder geval van de straat af, en kunnen ook nog veel mensen blij maken met onze creaties. Dit flesje met het hartje erin, en het labeltje eraan is erg leuk, ook leuk gevonden en inderdaad een prima idee voor Valentijnsdag. Liefs Ingrid.

rian zei

erg leuk gemaakt, en helemaal in love.
gezellig dat je meedoet bij de uitdaging van de CCC.
groetjes Rian

Karin zei

Een heel leuk valentijnsidee, eentje om te onthouden! Het ziet er super uit en heel leuk om zoiets kado te geven. Bedankt dat je meedoet met de challenge van Miekelotte.
Groetjes, Karin DT-team Miekelotte is Challenging You.

Dutchie Vera zei

Hallo Judith, wat een lief cadeautje. Fris, leuk, modern en echt weer eens iets anders. Heel simpel, dus moeilijk om te maken! Prachtig gedaan, dank je dat je met dit vaasje meedoet aan Miekelotte is Challenging You. Groetjes, Vera DT Miekelotte

Anita Meijer zei

Wat superleuk gedaan zo judith, helemaal super weer.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Judith,
wat een gave Valentijncreatie heb je gemaakt zeg! Ik vind het enig!
Dankjewel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
Groetjes,
GerJanne

Margriet zei

Ik zie dat jij ook fan bent van Marie-Claire's werk. Je hebt het erg leuk nagemaakt.

Groetjes,
Margriet

* √úla * zei

Wat een mooie creatie, Judith!
Of je hebt er iets mee of niet, het staat zeker leuk op de kast. :D
Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij CCC.
Groetjes, Ula

Chantal zei

Wat een ontzettend leuk idee, mooi gemaakt ook!!

Bedankt voor je deelname aan de challenge bij KIC.
Vandaag is de nieuwe challenge van start gegaa, alles mag.
Doe je weer mee?

Groetjes Chantal