zondag 9 februari 2014

Tag Topper

Ik twijfelde toen ik deze ponsen zag... zal ik, zal ik niet...
De tag ponsen van Stampin' UP! Er zijn twee varianten een Angled en een Scalloped tag pons.
Mariëlle had ze allebei staan, dus testen geblazen!
En wat zijn ze leuk, wat zijn ze veelzijdig en ohjee wat een hoog heb gehalte ineens!
Gelukkig komt mijn verzamelbestel datum steeds dichterbij!






Een theezakje in een vrolijk jasje gestoken met behulp van de Angled Tag Topper pons en als labeltje van het theezakje de banner pons (ja die leuke uit de SAB) gebruikt. Bestempeld met Simpy Stars en PickWick heeft een SUper nieuwe uiterlijk gekregen!

2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hij is superleuk je tag Judith, heel mooi.
Liefs van Anita

Scraptastische hobby zei

Hoi Judith wat leuk dat je bij me bent geweest op mijn blog! Ik heb ook weet eens lekker bij jou gekeken en je gaat goed met je stampin-up!!
Jou tag is ook erg leuk in de vorm van een theezakje!
Lieve hobby groetjes van Gerie