woensdag 19 februari 2014

Pootles

Ik volg via YouTube al enige tijd Pootles Papercraft, elke week beland er weer een nieuw filmpje in mijn mailbox.
Vanwege haar filmpjes, heb ik zelfs de Simply Scored Scoring Tool van SU aangeschaft, want met alleen de Trimmer bleef ik toch wat beperkter.
Zou ik besmet zijn met het doosjes virus? Het is wel superleuk!



Dit doosje heb ik inmiddels al aan mijn moeder gegeven, hij viel in de smaak! En ik kreeg gelijk de opdracht er nog een aantal te maken! Dus ik kan weer lekker spelen, maar... zo eerst de 5 km vrouwen kijken, want ik vind de Olympische Spelen helemaal geweldig!
Op naar nog meer medailles!

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat supermooi Judith, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Vyonne zei

Doosjes virus, heb ik ook , helemaal in Canada. Gelukkig komt internet overal. Iedere dag weer een feest als er een nieuw doosje op staat om te maken.

Vyonne zei

Doosjes virus, heb ik ook , helemaal in Canada. Gelukkig komt internet overal. Iedere dag weer een feest als er een nieuw doosje op staat om te maken.