zaterdag 8 februari 2014

Minion

Vandaag was ik een dagje naar Driebergen, bij collega-demo Mariëlle een dagje freubelen.
Eigenlijk super fout om het speelgoed van een ander te zien...
Want speelgoed van een ander is vele malen leuker.
En mijn wensenlijstje is spontaan weer twee keer zolang als voordat ik vanmorgen in de auto stapte.
Maar ach, we hebben een super leuke hobby!
Ik had de vraag gekregen voor kinderkaartjes en op de demo facebook kwam deze superleuke Minion voorbij.
Deze riep gewoon, lift mij, lift mij!
Zelf heb ik de labelcard thinlit, maar Marielle had zijn broer, de circle dies.
Dus het werd vandaag Minion style!




Leuk he!? Aan de binnenzijde van de flipit de Sentimenten gebruikt (nu in de aanbieding!!! zie acties). De inktvlek van Gorgeous Grunge vond ik heerlijk speels en maakte het geheel af.
Ik ga nog even verder spelen, want ik ben natuurlijk niet met alleen deze twee kaarten thuis gekomen, er gaat nog veel meer volgen!
Fijn weekend nog!



ps. donderdag bestel ik weer, geef jij je bestelling ook nog door?


1 opmerking:

Anita Meijer zei

Wat is die superleuk geworden Judith, helemaal top.
Liefs van Anita