donderdag 20 februari 2014

{M} is for Merry


Hehe, eindelijk heb ik weer een kerstkaart klaar, mijn voorraad stagneerde behoorlijk...
Maar het begin is weer gemaakt, heb met de labelpons gespeeld, een dergelijk voorbeeld kwam voorbij op de demo-facebook.
Even uitmeten en je hebt zo een leuke sluiting gecreƫerd.
Op pinterest kwam ik nog veel meer ideetjes tegen, dus inspiratie genoeg, nu nog de tijd...
Voor nu ga ik haast maken, heb een gezellig freubel, kinderspeel ochtendje gepland met Erna.
Fijne dag!


2 opmerkingen:

Monique zei

Hoi, ik kwam hem ook al tegen. Mooie uitvoering!
Liefs, Monique

Ingrid Reyners zei

Ja ik heb deze uitvoeringen inderdaad al meer op pinterest voorbij zien komen, Maar leuk jij hebt hem in de kerstuitvoering gemaakt Judith, erg leuk hoor! ook een leuke tekst! Hopelijk hebben de kids en jullie een leuke ochtend achter de rug. Groetjes, Ingrid.