vrijdag 28 februari 2014

Hip Hip Hoorayyyyy Lente in aantocht

Deze week had Eva voorjaarsvakantie en stiekum voelt het ook wel als voorjaars.
De krokussen komen te voorschijn, we hebben buiten gestept, gestoepkrijt en ook de speeltuin is weer open voor een nieuw seizoen.
Heerlijk! Al vind ik het stiekum ook wel jammer dat we geen sneeuw gehad hebben.
Dit jaar was ik de perfect voorbereidde Mama, snowboots, skibroek al voordat de sneeuw was gevallen in huis.
Nouja... doen we dus ook niet meer!
Aldoende leert men.
Gister lag hier Impressions op de deurmat, het tijdschrift voor demo's van SU.
Heel fout om die binnen te krijgen voor je gaat bestellen, het gooide gelijk heel mijn bestelplan in de soep.
Want die Hip Hip Hooray was eigenlijk wel heel erg verschrikkelijk leuk.
Ik heb natuurlijk ook nog helemaal niks in huis zoals jullie wel weten...



Eigenlijk bevat dit pakket alles wat je moet hebben, clearblock, stempels, inkt, cardstock, vloppen, clips, twine enz.... Kortweg dit moet je absoluut hebben!
Tenminste dat was mijn gevoel, ik heb hem dus maar op mijn bestellijst gezet.
Stempels heb ik immers nooit genoeg! Jij toch ook niet?
Wil jij dit SU-per setje ook? Mail me!

Fijn weekend!!!

Geen opmerkingen: