woensdag 8 januari 2014

Zomaar

Weet je, soms ben ik zo ontzettend blij dat ik demo ben bij SU.
Nieuwsgierig ben ik altijd al geweest, maar nu als demo weet je ook als eerst de nieuwtjes.
Als eerste een blik op die prachtige voorjaars catalogus om er vervolgens als allereerste uit te mogen bestellen om aan jullie prachtige voorbeelden te kunnen laten zien.
Nou, kan je zeggen dat is echt geen straf!

Deze prachtige hardwood achtergrond stempel zag ik al in de Amerikaanse Seasonal staan en had stille hoop dat hij ook in de onze kwam, want wat zou het gaaf zijn om die met PanPastel te maken!
Was zo happy dat hij er bij ons in stond, gister was dat dus de eerste stempel waarmee ik ging spelen.

De stempel heb ik met versamark afgedrukt en met metallic Silver PanPastel gesponst, met SU Smokey Slate de randen aangezet. Vervolgens wat banners, jaja ook uit die nieuwe catalogus, uitgestanst, evenals de label uit de labelcard thinlits om ze vervolgens met de woodgrain embossing folder te embossen. Te kleine banners geponst uit een laatste reststukje Sweet Sorbet DSP.
De Lovely stempel en het sentiment heb ik gestempeld met markers, daarmee heb ik de bloem ook ingekleurd. Vond het een waar feestje om dit kaartje te maken met al dat nieuws.

Ben jij nieuwsgierig? Wil jij ook als eerste spelen met het allernieuwste speelgoed? Stap dan in als demo! Tijdens de Sale-A-Bration is er ook nog eens een SUperrrr actie en krijg je 20 euro meer in je startpakket! Ik zou het wel weten, heb je vragen? Mail of bel en ik beantwoord ze allemaal.

Ik wil dit kaartje graag meelaten doen bij;
Dutch Card Lovers uitdaging #201 "restjes papier gevraagd"
CreaPaleis wedstrijd januari "alles mag"

Nu de hoogste tijd om wat te gaan doen hier in huis.
Fijne dag vandaag!

Creagroetjes!

4 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een leuke restjes-kaart!
Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.
Groetjes Ellen

Anja (scrappie) zei

Schitterend kaartje hoor mooie kleuren. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Margot zei

mooi! lief met die bloemetjes! bedankt voor het meedoen met de dcl!

miriam zei

prachtige lieve kaart
bedankt voor het meedoen met dcl
gr miriam