donderdag 23 januari 2014

week 4

Vorige week was het veel te snel donderdag. Eigenlijk was dat deze week ook het geval.
Al besefte ik me dat net iets eerder, gisteravond lekker aan de stempel geweest met Margaret.
Dus weer eens een paars kerstkaartje gemaakt.


De Hardwood stempel is hier een absolute favoriet, vind hem zo mooi! Ook weer met de Banner dies gespeeld, zo simpel, een kind kan de was doen!
Over was gesproken... Ik heb vanmorgen Eva haar baby Pipje in de de was laten doen, was hard toe aan een wasbeurtje, nu ik de wasmachine niet meer hoor, hoog tijd om de droger te starten. Want ik vrees op een klein drama als baby Pipje niet klaar is als de kleine meid naar bed gaat.

Fijne dag!

1 opmerking:

Anita Meijer zei

Prachtig kerstkaartje Judith en oh je je zet me aan het werk, want ik bedenk me opeens ook dat ik nog was in de wasmachine heb zitten, dus ga het nu ook maar even ophangen en een gedeelte in de droger doen. Ik hoop dat Pipje vavavond droog is want anders heb je ben ik bang een probleem.
Liefs van Anita