donderdag 9 januari 2014

week 2

Afgelopen jaar had ik ondanks mijn fikse voorraad kerstkaarten alsnog te kort.
Voor de kerst net even te veel verkocht... Dus we beginnen weer vrolijk aan het opbouwen van een nieuwe feestelijke kerstkaarten voorraadje! Dus bij deze Yvonne, mijn streven om wekelijks deel te nemen aan jouw Yvonnes 52 weeks of Christmas.


Ik heb weer wat onderdelen uit de good as gold cardkit gebruikt van de Sale-A-Bration, het gouden papier is eigenlijk een inlegvel voor de envelop. Maar veel leuker om die te bestempelen nietwaar?! Heb hem bestempeld met mijn nieuwe kerststempel, oh ik heb zo'n grote zwakte voor mooie kerstteksten, en vervolgens uitgestanst met een label van de Thinlits Labelcard.

Ik ga hier tempo maken, hoogste tijd om richting school te gaan met de kleine smurf, fijne dag vandaag!

Creatieve groetjes!


1 opmerking:

Ingrid Reyners zei

Mooie kaart heb je gemaakt met je thinlits, ik had ook een hele mooie voorraad kerstkaartene, maar ook net op het laatst teveel verkocht, zodat ik alsnog in een sneltreinvaart kerstkaarten moest maken, en ik moet je zeggen ik vond er niets aan om het zo snel te moeten doen. Lekker van voor af aan weer rustig beginnen op je gemakkie, en gewoon iedere week weer opnieuw bedenken wat je gaat maken. Groetjes, Ingrid.