maandag 20 januari 2014

Vlinders...

Gisterochtend lekker met Eva wezen zwemmen, nouja lekker... Ik vond het water behoorlijk koud!
In het zwembad voeren schijnbaar ook bezuinigingen door en dat terwijl de entree prijs bizar hoog was.
Volgende keer een ander zwembad testen, op prijs en water temperatuur.
Na ruim een uur Eva uit het zwembad gehaald, bibberend en een iet wat blauwige onderlip, snel douchen en daarna lekker opwarmen met warme chocomel met saus, zoals Eva het noemt.
's Middags heerlijk aan de freubeltafel gekropen, Eva in dromenland op bed, dus alle rust.


Heb dit kaartje aan de hand van een schets gemaakt, zag in de hartjes gelijk al vlinders. Spelen met wat ponsen en stempels en voila...

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen bij;
SU-per challenges uitdaging #24 kleurenuitdaging "baked brown sugar, crisp cantaloupe, very vanilla"
Crazy for CAS challenge #36 "sketch"

Nu snel aan de gang, de muizen liggen hier dood voor de kast en mijn kleine broertje (lees bijna 2 meter) komt hier vanavond logeren. Dus de hoogste tijd om te gaan hamsteren!
Fijne dag vandaag!

13 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Leuk kaartje heb je er van gemaakt!! Ik heb zelf ook die sketch gemaakt :-) Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

Erna Logtenberg zei

Ik bedoel natuurlijk: een kaart met die sketch gemaakt...

Miranda Mols zei

Mooie interpretatie van de sketch!

Ans Gilbert zei

Mooi gedaan Judith, de kleuren zijn super..liefs Ans

Sientje zei

Leuke kaart! Bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS. Grappig om te lezen dat je je broertje "kleine broertje" noemt ook al is hij bijna 2 meter. Ik heb precies hetzelfde met mijn broertje. Ook al is hij 1,97 en 35 jaar hij is en blijft mijn kleine broertje.

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Prachtig gemaakt.
Groetjes, Anja

Marlieke zei

On wat een herkenbaarheid; ik zwem op vrijdag altijd met Femke. Baby-peuterzwemlessen volgen we. Dat zou in extra verwarmd water zijn, maar iedere week opnieuw is het water zooooo koud...brrrrr. En ook ik heb een broertje van bijna 2 meter lang. Maar hij is 2,5 jaar jonger dan dat ik ben dus ik noem hem ook nog altijd mijn broertje, haha. Anyway, nu ook nog even over je kaart: helemaal leuk die vlinders! Mooie uitwerking! Leuk om je weer te zien bij CFC.

Anita Meijer zei

Ik vind je kaartje prachtig Judith, heel mooi,.
Liefs van Anita

Gonny van der Ruijt zei

Eva in Dromenland en toen maakte je dit dromerige kaartje. Heel mooi met die vlinders. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

karen h zei

Very pretty card! I love the colors and the little sentiment tag!

Anita's blog zei

Prachtig. Vooral met die vlinders, heel mooi en subtiel.
Bedankt voor het meedoen bij CFC.

Hélène den Breejen zei

Heel mooi! Gezellig dat je meedoet op het SU-per challenges blog.

Groetjes Helene

Anja (scrappie) zei

Heel erg mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.