zondag 19 januari 2014

Stippled Sneakpeek


Woensdag heb ik een dagje met Erna gestempeld, nouja, ik heb vooral gekletst... Na een hele dag maar twee kaartjes gemaakt, dit was er een van.
Ik heb heerlijk met de markers zitten spelen, de bloem uit de Stippled Blossom set ingekleurd met twee kleuren en afgedrukt. Het zelfde geld voor het sentiment, die komt uit de spiksplintere nieuwe set Perfect Pennants, vind het inkleuren van sentimenten in verschillende kleurtjes helemaal leuk.
Maakt het naar mijn idee ook echt helemaal af. Ik heb hem uitgestanst met een van de nieuwe banners, super makkelijk! Het papier komt uit het nieuwe paperstackje, ben er dol op! Eindelijk durf ik design papier te gebruiken en aan te snijden. Ooit kom ik van die gekke fobie af...

Manlief maakt zich startklaar voor een fietstocht in het mooie Brabant, hopelijk blijft het droog.
Ik had Eva beloofd te gaan zwemmen, dus zo nog even de kurken en handdoeken verzamelen en richting het zwembad. Jullie nog plannen?

Fijne zondag!!!

1 opmerking:

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Judith, heel mooi.
Liefs van Anita