vrijdag 10 januari 2014

Sneakpeek 2

Gisteravond toen Eva in bed lag kon ik lekker verder spelen.
Al dat moois kunnen we toch niet ongebruikt laten liggen?
Uit de nieuwe Seasonal heb ik weer een topper gebruikt, een two-step stempel, met de stamp-a-ma-jig is dat appeltje eitje!


De volledige set op dit kaartje gebruikt, want oh wat vind ik die tekst toch weer mooi. De lampionnen heb ik wit embost op vellum cardstock, rest is met goud embost. Heel simpel maar een SU-per resultaat toch!? Er zit ook weer een Sale-A-Bration op deze kaart verwerkt, zie jij hem?


Het vriendje op de psz van Eva wordt volgende week alweer 4, dinsdag zijn grote afscheid. Ik heb alvast een tag bestempeld. Het sentiment komt weer uit de nederlandse stempelset van SU en is erg leuk om is te kleuren met de markers en dan af te drukken. Ziet er feestelijk uit toch?
Nu Eva nog aan het werk zetten voor een mooie tekening, tag erbij en dan is dat alvast klaar.
Vrees dat die twee elkaar aardig zullen gaan missen, maar over 9 maandjes mag Eva ook naar de kleuterklas, hopelijk ook bij juf Margreet en dan is ons love duo weer samen.

Ik ga hier nog even een was starten en dan een rondje markt.
Fijn crea-weekend!


2 opmerkingen:

Cinderella zei

Leuke kaart en Tag Judith
Een fijne dag
Liefs Cinderella

Ingrid Reyners zei

Inderdaad erg leuk de lampionnen Judith, en ook een mooie tag heb je voor het vriendje van Eva gemaakt. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.