dinsdag 14 januari 2014

Sale-A-Bration


Eindelijk heb ik het licht gezien met de Sale-A-Bration producten. Ik had als favoriet al de banners en bijbehorende pons. Maar andere sets en het papier, vond het zo moeilijk, zo out of my comfortzone.
Maar zomaar ineens wil het allemaal lukken, bruis ik van de inspiratie en jeuken mijn handen om verder te kunnen gaan.
Maarja, niet heel het leven bestaat uit freubelen, was het maar zo!

Donderdag is je mogelijkheid om voor de laatste keer uit de najaars Seasonal te bestellen.
Dus heb je nog wensen geef ze snel door, dan bestel ik ze donderdag nog voor je mee.
De volgende bestelling staat gepland voor 30 januari, zodat jullie kunnen profiteren van de geweldige Sale-A-Bration en uiteraard uit de allernieuwste Seasonal kunnen bestellen.

Maar bovenal... Voor bestellingen tijdens de Sale-A-Bration (28 januari tot 28 maart) geldt bij Stempelen en meer dat alles GRATIS wordt verzonden uiteraard nog altijd met dat leuke extraatje!
Kom jij je bestelling halen?! Geen probleem, je ontvangt dan van mij de verzendkosten als korting op je factuur! Dat is toch super!?!

Groetjes!

2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Judith, supermooi.
Liefs van Anita

Margot zei

supermooi kaartje!