zaterdag 25 januari 2014

Notebook

Almost...
Dinsdag is het zover... De Sale-A-Bration gaat van start!
Ik sta te trappelen om alles eindelijk voor het echie met jullie te mogen delen.
Vandaag ook weer een sneakpeekje...
Ik heb een notebookje gepimpt met een laatste restje DSP, stukje touw en een sentiment.
Alles afkomstig uit de Sale-A-Bration!



Ben zo benieuwd waar jullie straks voor gaan, welke Sale-A-Bration zou jullie voorkeur hebben?!
En natuurlijk wat kies je uit die nieuwe Seasonal... Zoveel moois!
De 30e doe ik de eerste verzamelbestelling, dus je kan jouw bestelling hem uiterlijk 30 januari tot 8.00 uur naar mij mailen.
Anders gaat hij mee met de volgende ronde.
Tijdens de Sale-A-Bration ook geen verzendkosten en bij af halen korting op de factuur.
Ik zou het wel weten!

Fijn weekend!



2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ziet er weer prachtig uit Judith, top.
Liefs van Anita

ann van dijk zei

Schitterend note book. Heel mooi gemaakt.
Liefs Anneke